• Avatary w świecie literatury i historii
      • Avatary w świecie literatury i historii

      • 19.12.2019 20:49
      • Projektowanie avatarów to popularna forma pracy na zajęciach lekcyjnych i kołach zainteresowań. Za pomocą aplikacji można stworzyć postacie przypominające własną osobę, postać historyczną, bohatera literackiego, autora dzieła itp.
         

        Do tej pory wykorzystałam avatary do: 

        • stworzenia bohatera literackiego, autora lektury, 
        • opisu wygenerowanej postaci, porównania jej z opisem zamieszczonym w lekturze, 
        • zaprezentowania się uczniów na klasowej gazetce i w projekcie edukacyjnym szkole partnerskiej, 
        • redagowania twórczego opowiadania z udziałem zaprojektowanej postaci, 
        • podziału uczniów na grupy, bohaterów literackich rzeczywistych i fantastycznych, fikcyjnych i historycznych, 
        • układania dialogów i monologów, 
        • prezentowania wypowiedzi w formie narracji pierwszoosobowej, 
        • autocharakterystyki.

        Zapraszam do wspólnej zabawy i rozpoznania zaprezentowanych postaci.

         

        Wioletta Rafałowicz

      • Wróć do listy artykułów

Nasze programy, projekty i nasi partnerzy

  • EduPage
  • GRANNA
  • Muzeum POLIN
  • Urząd Miejski w Dębnie
  • Kuratorium Oświaty w Szczecinie
  • Minister Edukacji i Nauki
  • Laboratoria Przyszłości
  • Biblioteka Publiczna w Dębnie
  • ZCDN Szczecin
  • WOM Gorzów Wlkp