• PRZYGODY ARKUSIA, ARKADOPOLY, MATE-FIREK ... CZYLI GRY PLANSZOWE UCZNIÓW KLAS 4-6
      • PRZYGODY ARKUSIA, ARKADOPOLY, MATE-FIREK ... CZYLI GRY PLANSZOWE UCZNIÓW KLAS 4-6

      • 30.11.2022 19:53
      • "Podróż czeka", "Arkuś", "Arkadopoly", "Z Fiedlerem na Madagaskar" czy "Mate-Firek" to tylko niektóre nazwy gier jakie powstały na lekcjach techniki w ramach Tygodnia z Patronem Szkoły. Uczniowie klas 4-6 pracowali metodą projektów i współpracując w grupie tworzyli gry. Mogli oprzeć się na znanych już grach planszowych albo zaprojektować zupełnie nowe. Ze względu na to, że uczę także matematyki poleciłam, aby w miarę możliwości wykonali gry interdyscyplinarne, w których należało połączyć podróże Arkadego Fiedlera z matematyką.
        Uczniowie poradzili sobie z tym zadaniem doskonale, każda gra była inna, miały ciekawą szatę graficzną i pomysłowe zadania. Dodatkowo zawierały instrukcje oraz wskazówki jak należy w nie grać, karty odpowiedzi, a niektóre specjalne pudełka.
        Zapraszam serdecznie do obejrzenia wykonanych przez uczniów gier oraz ich zmagań podczas pracy.
        Monika Kubica
        Galeria zdjęć
      • Wróć do listy artykułów

Nasze programy, projekty i nasi partnerzy

  • EduPage
  • GRANNA
  • Muzeum POLIN
  • Urząd Miejski w Dębnie
  • Kuratorium Oświaty w Szczecinie
  • Minister Edukacji i Nauki
  • Laboratoria Przyszłości
  • Biblioteka Publiczna w Dębnie
  • ZCDN Szczecin
  • WOM Gorzów Wlkp