• CZY ZNASZ TE KSIĄŻKI?

          • Z okazji obchodów Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych w bibliotece zorganizowano zabawę w odgadywanie tytułów książek z literatury pięknej. Uczniowie z klas 1-3 oraz 4-8 losowali kartki z zaszyfrowanymi w formie emotikonów tytułów książek, bajek i baśni. 

            Za udzielenie poprawnej odpowiedzi mogli poczęstować  się cukierkami. Jak widać na zdjęciach czytelnicy biblioteki szkolnej z entuzjazmem podjęli próbę odgadywania tytułów. Zapraszam do galerii.
            Opracowanie: R. Kunisz

          • KLASA 2A W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY

          • W czerwcu zapoczątkowaliśmy akcję " Zaprezentuj swoją pracę" w ramach, której rodzice zapraszają uczniów naszej klasy do odwiedzenia swoich miejsc pracy. Jako pierwszy odwiedziliśmy gabinet rehabilitacji a kolejnym miejscem był Środowiskowy Dom Samopomocy.

            Uczniowie podczas wizyty spędzili czas z podopiecznymi ośrodka. Dzieci wykonały piękne prace plastyczne i krawieckie, miały też okazję pomajsterkować, potańczyć i pośpiewać. Zwieńczeniami wizyty był słodki poczęstunek. Uczniowie wraz z wychowawczynią dziękują Pani Katarzynie Gołdyn za zaproszenie a wszystkim pracownikom i podopiecznym za mile spędzony czas.

            Agnieszka Frątczak

            GALERIA

          • „SPOJRZYJ NA ŚWIAT STRONICAMI KSIĄŻKI”

          • W ramach obchodów Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych uczniowie ze starszych klas prezentują swoim młodszym kolegom książki pochodzące ze zbiorów naszej szkolnej biblioteki. To próba zachęty uczniów do odwiedzania biblioteki i czytania literatury pięknej. 

            Uczennica z klasy 8a Amelia Kożuszek zaprezentowała na spotkaniach czytelniczych w klasach 3a i 3b książkę pt. ”Kostek pies nie z tego świata”,  autorstwa C. Barker.  Zachęcamy młodszych czytelników  do wypożyczania i czytania serii z psem Kostkiem!
            Opracowanie: R. Kunisz

          • ŚWIATOWY DZIEŃ GIER PLANSZOWYCH

          • 10 października obchodzone jest święto miłośników planszówek. Zabawy z wykorzystaniem gier planszowych mają wiele zalet, bo kształtują postawy koleżeńskie, uczą cierpliwości, wyrabiają nawyki przestrzegania dyscypliny i reguł gry. To doskonały sposób na rozrywkę połączoną z edukacją, integracją, a także wspólną zabawę. Tego dnia w świetlicy szkolnej uczniowie spędzali czas grając w swoje ulubione gry planszowe. Pojawił się tradycyjny Chińczyk, Bystre oczko, a także warcaby.

            Uczniowie z klasy 4b poznali grę Superfarmer, która uczy liczenia, przewidywania i planowania. Dowiedzieli się jaka jest historia tej gry, a także to, że jej twórcą jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Reguły tej gry są unikalne. Prawdopodobnie profesor pierwszy raz na świecie zastosował w grze planszowej 12-ścienną kostkę. Oryginalny pomysł i proste zasady sprawiły, że gra Superfarmer stała się międzynarodowym hitem! Podczas tej gry uczniowie nie tylko się bawili, ale przede wszystkim poprzez zabawę nabywali umiejętnosci matematycznych. Warto znać grę Superfarmer, bo każdego roku w czerwcu odbywają się Szkolne Mistrzostwa o tytuł Superfarmera, które cieszą się od wielu lat popularnością wśród miłośników planszówek. Już dzisiaj zapraszamy chętnych do rozgrywek!
            Celem świetowania Dnia Gier Planszowych było zintegrowanie uczniów oraz propozycja wspólnego spędzania czasu z rówieśnikami, bez świata elektronicznego.
            Monika Kubica, Waldemar Pożarycki
            GALERIA

Nasze programy, projekty i nasi partnerzy

  • EduPage
  • GRANNA
  • Muzeum POLIN
  • Urząd Miejski w Dębnie
  • Kuratorium Oświaty w Szczecinie
  • Minister Edukacji i Nauki
  • Laboratoria Przyszłości
  • Biblioteka Publiczna w Dębnie
  • ZCDN Szczecin
  • WOM Gorzów Wlkp